Nekad Milf hawaii | Ansökan till Servervakt [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cls-77

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad heter du på discord? hawaii

Ange ditt födelsedatum 8 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vaknar kl 7 spelar till kl 00 varje dag förutom måndag.
Kollar mycket i dc för att jag ska bli så uppdaterad som de går.
De vill säga att jag är väldigt aktiv om dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år men nu vill jag hjälpa alla Helpers/staffs

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/1167931749406355516/1168104551207944213/1169239544680415242

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Gör de lättare för Helpers t.ex dom som lallar och sånt Helpers inte bör göra utan de är servervakernas jobb
men man bör inte leta problem spelare utan ser du nån göra fel då slår du till med antingen en kick och en förklaring eller en bann i 1 timme och en förklaring.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är att jag är erfaren och vet hur man gör de som behövs som SV. Jag vill även hjälpa Helpers och staffs så mycket ja kan. Jag tycker även att det känns fel när man rpar med dom som inte gör de riktigt och jag vill lära dom hur man rpar + jag vågar säga till när någon gör

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupt inom SV yrket är när man resar dig eller en polare när man t.ex gör något med sitt gäng eller skjuter mot nån/några och sen resar man när polaren dör bara för att dom ska ha kul. Eller bara banna nån man inte gillar t.ex om nån har dödat dig och du är sur då skall man inte banna för att man själv är sur.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka