Nekad Miletone | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Miletone

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lyx bilfirman

Vad heter du IRL? Milton

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 335

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tycker att bilar är roligt att hålla på med och kan en del om bilar. Jag vill även kunna göra firman mer framgångsrik. Jag vill också göra så att firman går blir ett tryggt och bra ställe där folk blir nöjda och får vad dem vill har. Jag har även jobbat inom att sälja bilar innan men det var på Marja Lisas bilfirma. Jag vill även bli chef på just denna firman för jag vill kunna sälja mer värdefulla saker och även ta in fler snygga bilar. Jag vill även bli chef på detta jobbet eftersom att dem söker det och jag vet att jag är den rätta personen. Jag vill även bli chef på detta jobbet för att jag känner mig väldigt trygg när jag jobbar. Jag vill även bli chef på detta jobbet för att jag vett att ni behöver en ny chef och jag är medveten om vilken press man har som chef och jag vet hur man hanterar sitt jobb som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har sålt bilar förut och vet hur systemet funkar. då jag även var högt rankad när jag jobba när jag jobbade hos Marja Lisa. Jag kan också en del om bilar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär har bott i Sverige hela sitt liv och har alltid var intresserad av bilar. Han har också varit en kriminell innan tills han började att sälja bilar. När han började att sälja bilar slutade han att var kriminell helt och fokuserade på att jobba som han älskar att göra. Han är även också en öppen person som är väldigt glad oftast. Han är väldigt prata glad och inte blyg. Han levde rätt fattigt när han var liten. Men han jobbade sig upp sin pengar och var väldigt glad Persson när han var liten fast han var väldigt fattig,

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara aktiv mellan 11-12 på morgonen sen kommer jag hem vid 18:00 sen spelar jag till 12 nu på sommaren sen spelar jag när skolan är igång till 10-11.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka