Nekad Miletone | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Miletone

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: vet ej

Vad är din discord tagg? Mille#2088

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är banlyst från servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var vice boss på en annan server. Men jag var aldrig det till %10, jag sa om jag slutar spela påMultistaden så kan jag vara en av dem som blir vice boss över gänget. JAg vill lämna servern föratt jag vill börja om på nytt men det ska jag inte gör för att jag vill spela på denna grymma servern!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet ej jag jag ska skriva här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag men eftersom att dem inte kan veta att ja var det till %100 så är det klart att dem bannar mig,

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var i början när jag lalla inte visste reglerna som jag kan nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske inte joina fråns jag är 100%.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
snälla kan jag få en chans till vill kunna rpa och göra roliga senarion på servern!

snälla ge mig en chans till komer inte göra om dfet vill kuna rp med mina kommpisar här!

Nekad. Ber staffs kolla överklagan.
Låser och arkiverar.

Mvh,
Abdi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka