Miletone | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Miletone

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? Mille@2088

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar mellan klockan 11-13 sen efter det är jag med kompisar till 18:00 sen spelar jag till 02:00. på nätterna anser jag att mods behövs som mest. Ibland spelar jag hela dagarna långt men där är när det är dåligt väder.

När det är skola kommer jag att spela till på dagarna till 10-11 och på helgerna lika som på sommarlovet. Jag är en väldigt aktiv person med öppen pm. Om jag inte sitter vid datorn är jag alltid aktiv på mobilen.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle svara på så många reports som möjligt men också hjälpa folk som sitter i support och behöver hjälp. Jag skulle också kolla forumet så mycket som möjligt och kolla t.ex ban överklagan och sånt. jag skulle också speca mycket och sånt framförallt vid dem mest populära platserna som bilfirman t.ex där jag jobbar. Jag skulle också speca t.ex bankrån och gängkrig t,ex. Men jag hade också bara kollat rundor så att alla "sköter sig".Om mina kompisar hade sutit sig i vänta på support och jaf hade draigt in dem för dem hade sett en kille så slogs på gz t.ex så hade jag inte varit deras vän under den tiden utan jag hade behandlat dem som jag hade gjort mot alla andra.Om dem inte hade haft bevis så hade jag inte bannat hon/han. Jag är nog också en bra staff för jag lyssnar gärna mycket och tar gärna in så mycket jag kan och lyssnar inte bara på en sida utan på bådas. Jag tror att jag hade varit en bra servervakt är väldigt aktiv och lugn. Om det hade varit ett gäng krig och 10 st hade suttit ock skrikit på varandra hade jag mutat dem och sagt att dem ska vara tysta. Om dem 10 st hade sutit där för att det hade varit ett felaktigt gäng rig så hade jag unmutat han som har bevis på allt och senare utgå vad som händer på filmen.

Jag kommer också att vara aktiv även fast jag inte sitter med datorn utan jag kommer att också vara aktiv på min telefon på forumet och discorden. Jag kommer också sitta i dc i support alltid och dra in någon om dem behöver hjälp jag kommer inte att rpa lika mycket utan fokusera på att vara staff.

Om jag skulle bli staff så skulle jag till 50% och sluta rp jag hade fokuserat så mycket jag kan på att hjälpa folk som jag gillar att göra. Jag hade rpat när det känns som att det inte behövs gå på report som på dagarna när det inte är så mycket folk inne och på nätterna från kanske 2-4. Men om det hade kommit up en reoport hade jag gått på dem och om någon hade joinat support så hade jag hade jag joinat och hjälpa personen.

Om jag hade varit iväg på semester så hade jag suttit med min Teflon och kollat support samtalen och kolla forumet. Jag har en öppen pm också är en väldigt aktiv person på dc och på forumet är inne där och läser gärna och skriver vad jag tycker. Jag gillet helt enkelt att hjälpa till på denna servern. Jag är aktiv nästan hela dagarna.

om jag skulle bli staff så skulle jag inte vara blyg för att banna eller sånt jag hade varit en bra beslutsam staff som alla staffs.

Om jag hade blivit staff så hade jag att sluta jobba på bilfirman men jag ska kanske starta en egen firma så kommer att ha lite koll där då och kommer att då bara vara vd där och kommer att ge rollen som chef till min kommpis samme.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har inte varit det förut.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har inte några stora erfarenheter dock så är jag servervakt så jag har lie koll på vissa saker.

Vad kan du om skripts? jag kan inte någon skripts men vill gärna lära mig.

Varför vill du bli staff? jag vill bli staff för att jag vill kunna hjälpa staden och så att det blir en änu mer seriös rp server. Jag vill hjälpa folk som behevöer hjälp i support och vill kunna hjälpa folk ingame. Jag är servervakt så jag ser alla reports och förstår att inte alla moods hinner gå på dem det är därför jag vill bli support för att hjälp så mycket jag kan. På kvällarna när det är 100+ spelare inne kan jag förstå att många moods inte hinner med att svara på alla report. Jag vill också blii staff för att jag vill staff för att jag vill kunna göra servern mer seriös ön vad denna redan är. Jag vill hjälpa server att bli mer aktiv vad den redan är. jag har spelat på servern mycket och jag vet många spelare som inte kan rp och faliar rp och sånt så då kan det vara bra att ha ett öga på dem. Jag vill också bli staff för att jag vill kunna lägga till folks roller och sånt. jag vill också vara med och hjälpa till för att det värkar kull.

Jag vill också bli staff för att jag vill bidra till att göra så att detta blir den bästa och populäraste servern i Sveriges community jag vill helt änkelt göra så att det blir så bra rp som möjligt och det tycker jag är roligt. jag vill också göra discord servern till en ännu mer tryggare server och så att man kanske hittar någon ny att giba mer som jag har gjort. Jag vill att folk ska uppleva det som jag har gjort med servern alltså väldigt bra.

En annan anledning till att jag vill bli staff är för att jag ska kunna speca på vissa ställen som det är kaos på som t.ex bilfirman där jag jobbar. Det kan vara bra att när jag jobbar så kan jag se lite vad som händer inne på bilfirma och ute. Jag hänger på bilfirman mycket för att ajg jobbar där men om jag blir staff kommer jag att vara överallt.

Om jag hade varit osäker under ett scenario så hade jag tagit in en annan staff som hade få tagit beslutit med mig istället så att det inte blir en felaktig ban. Jag är oftast inte en icke beslutsam man utan jag gör det som jag tycker "låter bäst" eller "ser bäst ut".

jag kommer också vara en hård men rättvis staff kommer inte vara lätt atg övertala. Jag kommer heller inte unbanna min polare bara för att den är min pollare kommer att skita fullständigt i dem och kommer att ta deras banöverklaganden som jag hade gjort mot dem andra.

jag vill också bli staff för att jag är servervakt och jag ser alla reports och förstår att det är mycket som staffen behöver göra. Det är därför jag vill bli staff för att jag vill kunna vara med och bidra till en bättre sever. Jag vill göra så att servern bli bättre och mer seriös än var den redan är. Jag gillar att hjälpa till det är därför jag söker till staff.

jag vill också bli staff för att jag blir småiriterade av att se alla reports efter som jag är servervakt och jag vill kuna åka på dem fast jag inte får alltså jag vill vara med att bidra!

Om jag skulle bli staff så hade dem andra staffsen fått mer tid till annat som att t.ex att rp och kanske hålla fler event.

Jag vill också bli staff för att jag vill kunna hålla i roliga event/race. Det tycker jag själv är roligt men inte när det är folk som inte beter sig och därför kan det vara bra att ha fler staffs där som kan hålla koll på vad som händer under eventet/recet. Jag tror att jag skulle gilla att håla ett event. Har hålt ett race innan men det var med Vianor och ett tyckte jag var kul.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server för jag anser att denna är den bästa servern!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Det är är klart!

Senast ändrad:
Tillbaka