Nekad Miletone | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Miletone

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2006

Vad heter du på discord? Dansken#2988

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 18:24:00 men när solan börjar nu på onsdag sp kommer jag att sluta spela vid 4 och börja vid 4

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervkt för att jag vill göra servern en tryggare plats än vad den redan är och hjälpa personer som behöver hjälp. Jag vill birdra till servertn och detta är det lila jag kan göra. Jag vill göra serven så rolig som möjligt och kcika folk om jag behödver och dv bilar mitt ivägen så dem slipper att skrotas som jag kan tänka mig att det inte är så kul. Jag har varit det inan och vill bli det igen för jag tycker det är kul.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker det är kul och vill bidra med serven så mycket jag kan och detta är det lila jag kan göra. Jag vill underlätta för staffsen men dem lila sakerna som jag kan göra. jag vill göra serven så rolig som möjligt och vill göra så att folk lär sig känna andra kanske som jag har gjort inom rp. Jag vill bidra med så mycket jag kan och detta är de lila jag kan göra. Jag vill också bli det för att jag är biträdande chef på Gunilas och folk kommer ofta in med mask och sånt och skiter i att ta av dem och inte beter sig så då kan jag bara kicka dem så dem lär sig.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka