Accepterad Miletone | Ansök till whitelist ansvarig [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Miletone

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Mille#2088

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer att kolla varje dag om jag inte sitter vid datorn eller jag ej är hemma kommer jag att kolla på min teflon. Om jag är iväg hos t.ex gäster eller semester kommer jag ändå att kolla på mobilen. Jag har öppen pm så jag är rätt lätt få tag i om dem skulle behöva hjälp med något angående ansökan.Eller om dem skulle vilja ta en muntligt.

Hur aktiv är du i discorden? jag är aktiv på dc dygnet runt. Om jag ej sitter vid datan som jag ej gör mellan 12-18 så kollar jag alltid på min mobil om det är någon som vill bli whitelist. Jag har alltid dc uppe på ena skärmen och forumet. Nu när skolan har börjat tittar jag på rasterna på fromumet för att jag verkligen vill att servern ska bli bättre än vad den redan är.Jag sitter på mina lektioner och kollar forumet för jag vill att servern ska bli bättre än vad den redan är.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig så att dem lite högre ranker kan fokusera på annat in game och som typ staff ansökningar och annat. Vill också bli det för att det värka kulla att kunna hjälp till på forumet, göra så att folk bli whitlistade och dem som är oftast whitelist är oftast seriösa och desto fler whitelist desto mer seriös rp. Jag vill bli det för dem felsta som är whitlistade är oftast bättre på att rp så då kan jag hjälpa dem att kanske få motivation för servern mer för att dem blir Whitlistad.JAg vill också bli Whitlistasnvarig för att underlätta för staffsen at göra det och för att det verkar rätt kull att ta intervjuer. Men jag kommer också att kolla på dem skrftliga väldigt ofta jag är vädligt aktiv på forumrt skulle säga at jag är inne på forumet ungefär hela dagarna och kollar även underskoltid. Jag vill verkkligen bidra till servern och detta är det jag kan göra.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag vill just bli whl ansvarig för att kunna göra så att folk bli whitelist så snabbt som möjligt och jag vill kunna göra servern mer seriös som sagt dem som är whitelist är oftast seriösa. Är också välldigt aktiv och kommer inte vara för snäll men inte för grov mot dem som skriver ansökningarna. Det värkar också kull att kunna hjälpa till lite så att inte allt måste fixas av dem högre rankerna.Jag vill även också bli det för att jag vill kunna bidra till serven med så mycket jag kan göra och detta är det jag kan göra. Jag vill även också kunna göra något på forumet som att titta wl ansökningar och att svara och godkänna eller neka. Jag gillar att bidra till något och detta är vad jag kan göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för att Multistaden är bäst!

Senast ändrad:
Jar har utvecklat min ansökan!

2020-08-24

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka