mileforsss | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mileforsss

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199054433430/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip M

Vad är ditt discord namn? ♛mileforsss.♛#0001

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Svensson. En ung grabb som gillar musik, vänner och bilar. Han har alltid varit intresserad inom bilar eftersom att Johans pappa jobbar på Auto Experten och Johan har fått hjälpa till där. Han har hållt på att fixa gamla bilar till familjen. Nu på det senaste har han blivit lite äldre och kom tyvärr inte in dit han ville. Efter det så tappade han kontakten med sina vänner som kom in på sina dröm jobb. Han tappade sedan kontakten med sina flesta vänner. Han Knivhögg en person och därför satt han inne. Nu har hans liv förstörts och han lever mer med droger och i det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på Unive eftersom jag har spelat på servern länge. Jag menar liksom varför inte?`
Det är en bra server, Roligt rp och roliga scenarion. Jag vet hur rp ska gå till, har själv varit staff på andra servar.
Jag har velat bli Medlem på denna server länge och jag tänkte att detta är min chans att bli en Medlen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är detta roliga rp, det är konstant spelare inne vilket gör att man kan vara aktiv hur länge som helst.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på listan samt vänner har rekomenderat!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom RP är att alla ska ha det roligt med roliga scenarion. att rp ska ske på ett proffsigt sätt. Det skulle jag säga är mitt mål med rp. Att bra ha det kul!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inte direkt några mål utan jag vill bara att det skall vara roligt och roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka