Accepterad Milas Jonsson | Whitelist ansökning [Oliwer o Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milas Jonsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Milas Jonsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198023130923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jerker Gustafsson

Vad är ditt discord namn? [DSI] vonknauss#1652

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2020

Berätta om din karaktär. Milas Jonsson, 38 årig skild tvåbarnspappa som efter grundläggande utbildning och värnplikt arbetat inom försvarsmakten och polisen hela sitt yrkesverksamma liv. Milas är en något tillbakadragen, mycket professionell och analytisk person med en ganska torr galghumor. På den lilla fritid han har (arbetsnarkoman) gillar han att segla och upprätthålla sitt PPL-a certifikat som han tog i unga år. Jakt och fiske är också två saker han brinner för.

Varför ska just du bli whitelistad? Först av allt är jag vuxen (48) och tycker seriöst rp är roligt. Lite för gammal för att trolla runt och sabba för andra. Så jag tror jag kan vara en bra auktoritet på servern utan att spela Allan ;) Jag har spelat datorspel sedan tidigt 80-tal och rollspel på papper helt sedan drakar och demoner, Mutant etc. Jag har spelat de flesta mmorpg som finns där ute men gillar fiveM bäst sålänge det är på en vettig server med vettigt folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tror det finns behov för oss äldre spelare på en seriös rp server. Bred militär erfarenhet IRL och god insikt i modernt polisiärt arbete (frugan är polis)

Hur många timmar har du på FiveM? 200?

Hur hittade du Multistaden? På fiveM serverlista

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? USARRP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka