Accepterad MilanK | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilanK

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680322600/

Ditt Hex-ID: Steam ID: 76561199680322600

Vad är din discord tagg? milanooo4432

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: IMG_3976.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag haft krim vapen på mig på från ett scenario dagen innan och jag är polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blir stoppad av polisen och han kollade igenom mig utan att säga och hittade 2 krimnalla vapen på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt polisen manen så bannade han ig för polis dörren va lås men jag har flera clips där dörren inte va låst då jag drog ut han och att det jag gjorde inte va något fel jag försökte bara hjälpa en vän ur polis bilen något som händer jätte vanligt bland samhället idag om du kollar runt i svergie och usa så är det en jätte vanlig grej och bak dörarna på polsien brukar vara låsta inuti men öppet utifrån så jag tycker inte att det va något fel jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blvit bannad 1 gång rätt och då va de att jag glömde och reagera efter en crash resten av mina bans har alla varit felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag kanse skriver /me drykar upp låset på dörren ungfär men inget jag tänkte på fär polis dörren va då öppen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte dra ut människor från en polis bil då dörren inte va låst men enligt han låst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka