Nekad Milanjov | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milanjov

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/srdjanman/

Vad är ditt namn i verkligheten? Srdjan

Vad är ditt discord namn? MrBenz#1490

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 1993

Berätta om din karaktär. Tomo Jovanovic är intressant karaktär som har varit soldat i front linjen under 90 - 2000 talet stor kännedom om vapen grym skytte väldigt intressant jugge brytning , han kommer tillbringa mesta tiden att organisera brottslighet så som knark handel och vapen handel mellan olika gäng ligor . Han har goda erfarenheter inom styra ställa olika gäng och skapa frid mellan olika gäng med sina underbara priser på sina varor som sina klienter är rädda om .
Andra erfarenheter om Tomo är att han har kört stridsvagnar lastbilar stora fordon och skulle passa bra inom arbetslivet oxå men hans mål är en och det är få ihop gäng att samarbeta och skapa frid . Går dem emot tomo han bränner dem till botten

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en engagerad och driven spelare i de flesta spel jag spelar, jag har spelar lite RP förr och har många vänner som spelar på just Unive. Jag vet att jag kan bidra med mycket skoj och stoj

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive väckte mitt intresse när mina IRL polare började RPa, de har pratat mycket gott om servern och spelarna här

Hur hittade du Unive? Mina IRL polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig mer om rollspelets konster och utveckla min spelstil. Att få verkligen uppleva den härlia RP känslan många pratar om.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att tillföra roliga stunder med glädje och förvirring för mina Med-Rpare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka