Accepterad Milanjov | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Milanjov

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/srdjanman/

Ditt Hex-ID: 110000100ba0008

Vad är din discord tagg? MrBenz#1490

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skulle ej kört som jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är med i bloods och polisen stormade rondellen hela tiden 3-4 gånger per dag . Så denna gången vi satt och pratade , så helt plötsligt kommer det poliser och börjar skjuta mot oss i rondellen . Jag hade min pansar bil och körde på poliser ”DEM KÖRDE BIL” körde på 4 bilar . Jag fick pm från akam att de jag gjorde e fel , jag ställde bilen i garaget och väntade att bli arresterad . Acho kom in senare på Discord jag förklarade att jag var irriterad på att dem stormade och mina handlingar är inte rätta och jag bör inte göra det ..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte jag förtjänade bli bannad och har avtjänat 4 dagar av den tror jag och jag kommer inte göra om samma misstag . Jag hopps jag får chansen så jag kan bevisa för er .

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick ban för jag körde 150 km/h i staden . Och jag tog skärpning till de och jag kör inte snabbt i staden längre om jag inte har polis jag .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Klart jag hade kunnat göra saker och ting annorlunda , jag borde inte kört på polisen i polis bilarna , och få typ snut jag men jag va bara irriterad att dem var där många gånger per dag och de var bara jobbigt att skjuta hela tiden .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har , att inte begå samma misstag med att inte köra på poliser med en pansar bil . Den är oxå bort tagen från min garage

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka