Nekad MILAN0 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILAN0

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Romeo

Vad är ditt discord namn? milanoooo0

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Emilio Lindgren 24 år gammal. Emilio är egentligen kurd, men behövde fly kriget när han var väldigt liten. Han lämnade sin familj i Kurdistan, och han placerades i en foster familj. Emilio är en väldigt rolig kille, men ifall man nämner nått om hans familj så kan han bli väldigt sur och tillbaka dragen. Skolan gick bra för Emilio han var en lugn kille. Han hade bra betyg. Han är väldigt social och gillar att lära känna nya människor. Han älskar fotboll och håller på fotbollslaget AC Milan. Men allt började när han började 8an. Han fick nya vänner som fick han och göra dåliga saker. Emilio har växt upp i en tuff miljö och han börjar röra sig mot den kriminella sidan. Det började med att snatta små saker. Senare började det bli stora saker som man kunde få stora konsekvenser för. Men Emilio var smart. Han åkte aldrig fast. Emilio har en dröm och det är gå på en AC Milan match. Han har jobbat med bygg och sånt sen innan. Emilio valde att till slut lämna sitt gamla umgänge, och börja om i ett nytt ställe och han hamna i staden Unive. Nu börjar ett nytt kapitel i Emilios liv och han är redo på att fortsätta på samma väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra samt social RP. Jag älskar att skapa scenarios så att båda parterna får en rolig RP. Jag kommer bidra med mycket till servern, jag vill se till att alla som RPAR med mig samt runt om kring mig får en rolig RP upplevelse som gör att de fortsätter RPA. Jag vill att folk ska kunna lära sig av min RP så att de inte gör samma fel som de gjort innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bry sig för att vinna scenariot hela tiden. Du ska ge alla i scenariot en ärlig chans, och du ska kunna bidra med en RP så att båda parterna har roligt i scenariot. Ifall du är kriminell och gör ett butiksrån, så ska du inte hämta en bil som går i 800km/h för att komma undan. Du ska tänka realistiskt samt försöka ha roligt samt ge poliserna i detta fall roligt RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM som står för Random Deathmatch. Det innebär att man dödar något utan någon anledning. Sen Copbait som innebär att man försöker med flit få ett snutjag. Detta går inom suntförnuft och man vill aldrig bli stannad av polisen. Sen FEARRP man ska rpa realistiskt ifall du blir till exempel under vapenhot. Du ska inte leka att du är odödlig. Du ska vara rädd och RPA rädd IC

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har RPAT förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Vänta 1 vecka efter godkänd Permanent ban överklagan.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka