Accepterad MILAN0 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILAN0

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199633616085/

Ditt Hex-ID: 11000014e45b988

Vad är din discord tagg? milanoooo0

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannöverklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har gjort fel, Jag skjöt folk i sjukhuset och tänkte inte på suntförnuft. Detta var väldigt fel och jag ångrar det skit mycket. Jag vill kunna RPA igen på servern då jag tycker unive är en av de RP serverna som jag mest haft roligt på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte så var jag dum, jag fick höra massor skit som fick mig att tappade de helt och sen så gick jag in på sjukhuset och började skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt ban jag skulle ej ha gjort något sånt, det var helt fel utav mig och jag ångrar mig väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var mest när jag var ny till RP och lallade. Jag slog folk på piren osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skjuta i sjukhuset. Tänka på min suntförnuft och bete mig seriöst. Jag ska tänka på min RP och se till att den höjs, detta kommer ej ske igen, och jag ska tänka mig för i framtiden. Jag ska alltid utgå mig ifrån suntförnuft OAVSETT VAD.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig massor. 1. Att aldrig skjuta mot folk i green zone (om det inte finns grundläggande scenario bakom de hela) 2. Jag ska alltid utgå ifrån suntförnuft. 3. Jag har också lärt mig att ha en hög RP nivå som bevisar att jag är en duktig RPARE.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka