Accepterad MILAN0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILAN0

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199633616085/

Ditt Hex-ID: 110000163bd4cd5

Vad är din discord tagg? milanoooo0

Vem var det som bannade dig? WuX

Bild på banmeddelande: Konstig bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde som en dåre i stan, och att jag parkerade i keep clear zone.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle plocka upp en snubbe som skulle till sjukan, sen efter släppte jag av honom. Sedan så plockade jag upp mina två vänner som väntade på mig i sjukan. Där efter så körde vi till gambino familys gänghus. Där efter så åkte jag på bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga så här, Det var en korrekt bann från WuX perspektiv. Men från mitt perspektiv så skulle jag säga att det var en helt felaktig bann. Låt mig förklara, Att köra som en idiot och över 80 i stan håller jag med om till hundra procent. Det var en helt korrekt bann. Men att jag parkerade i Keep clear zonen tyckte jag var lite felaktig. Jag menade inte att parkera där. (Jag gjorde inte de heller. Har visat klippet för staff de tycker också att det ej var en parkering) Jag släppte av en snubbe sen väntade jag på att min kompis som skulle hoppa in i bilen för att senare köra iväg för att plocka upp min andra kompis som stod och vänta på oss vid den andra sidan. Sedan började jag att köra som en dåre över 80 och det var helt fel av mig eftersom staffs har tjatat på att man ska ligga på 80km/h i staden och på motorvägen 120km/h. Så detta kan man se på olika sätt, men jag tycker att detta var både en korrekt och en felaktig bann. Hoppas vi kan komma överens om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var när jag var ny till unive, då blev jag bannad för lall osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade att kunnat göra annorlunda där är att undvika att alltid ligga på 250km/h i staden, eftersom det går inom regeln sunt förnuft. Jag ska sluta köra fort då det är ej realistiskt att man kör så snabbt. Sedan ifall jag vill släppa av nån eller plocka upp nån vid sjukhuset så finns det alltid en parkering man kan stå och vänta på eller släppa av nån på. Ifall min kompis inte hittar mig så kan jag alltid ringa och beskriva bilen jag sitter i. Att stå på Keep clear går inom regeln sunt förnuft som är ett regelbrott. Det är inte realistiskt att stå på ett ställe där bara sjukhus-personal får stå på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig hel del faktiskt! Jag ska sluta köra som en idiot och hålla hastighetsgränserna i staden. Jag ska inte ligga på 200km/h + utan någon giltig anledning bakom de hela. Sedan så har jag lärt mig att inte parkera där ambulanserna ska ha sina bilar eftersom det går också inom regeln sunt förnuft. Det finns en parkering där, vi som inte jobbar inom vården kan stå på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka