Nekad Milan Sevo | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milan Sevo

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
11
Ditt discord namn: g0at8

Ditt Hex-ID: 76561198388853618

Vad för typ av beslut gäller det? ett beslut som hände den 2 november som blev löst samma dag och flera mods sa att de inte tyckte att det skulle bli något och personen som banna mig godkände min banöverklagan när jag skrev att den var felkatig.

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? ingen aninng har gått nästan 2 veckor sen jag blev bannad för den saken som jag sen blev unbannad för och fick behålla mina roller då allting var väldigt rörigt och felaktigt.

Hur är beslutet felaktigt? För att jag begick inget reglerbrott och jag har redan snackatt med staffs i support dagen jag blevv bannad (2 veckor) sedan och nu kände toris att ta bort alla mina roller för jag blev felaktigt bannad? jag vet helt ärligt inte varför kolla bak och se om jag vart bannad innan fattar noll!!!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag har inget bevis eller någoting människan vägrar snacka med mig. och jag vet bara att hon tog upp en av mina tidigare bans som inte skulle varit där och valde att skicka alla mina roller från servern

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Finns inte dokumenterat någonstans att bannen är felaktig

Har även sett över bevisen och det du begår som regelbrott är fearrp/powergaming eftersom du droppar vapen under aktivt vapenhot. Du besatt test-medlems rollen vilket innebär att en ban innebär indragna roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka