Accepterad Milan Sevo | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Milan Sevo

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807534739/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Nilsson klockan var ungefär 21:45 6 dagar sedan

Vad är din discord tagg? Nilsson#1803

Vem var det som bannade dig? Valle1

Hur lång tid var din ban? Min ban kommer att vara i 30 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för metagaming, NLR, Powergaming 2, Samt att bli revivad i senarium.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen Valentino valde att banna mig för att jag inte hade bra rp som gjorde så att scenariot blev dåligt för alla som var inblandade och inte tyckte det var kul och behövde sätta sig supportärende som jag hade förstört och gjort så att folk som kommer hit på servern undrar varför det är så mycket folk i support och det kan jag säga direkt är för att jag inte kan RP bra och varför det finns mycket lallare på servern kan nog bero på mig en del.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej, Det var så att det var väldigt många gäng inblandade och det var en väldigt stor gunfight vid Meth. jag skulle hoppa över ett hustak och skulle sedan få en bättre vinkel så att jag kunde skjuta dem andra. Och jag hoppade över till taket och det gick bra tills jag skulle hoppa tillbaka till hustaket och då så trillade jag ner istället och dog av att jag föll för en hög höjd. Jag var väldigt desperat och kunde inte förlora min pistol som jag hade. Jag chattade på en person som satt i samtalet att han skulle reviva mig så att jag inte skulle förlora min pistol och jag kunde hjälpa mina vänner. att vi inte skulle förlora ett till seminarium mot dem andra gängen igen. såklart att ajg fick revive tillslut så då så ställde jag mig upp och började skjuta på motståndarna sedan så sprang jag upp på taket igen och dödade 2 personer och då så förstörde jag deras RP igenom att jag egentligen skulle varit död. sedan så dog jag och jag satte mig i support och blev bannad med all rätt av valle1 som gjorde ett jättebra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Nej det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel. Jag vill också be om ursäkt för att jag inte kunde bete mig i supportärendet mot Leon. Och så vill jag be om ursäkt till dem som jag förstörde scenariot för som egentligen kunde RP och gjort det bra eller ja dem gjorde det bra men tills jag kom in i bilden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming. först så erkände jag att jag hade gjort fel i support. Sedan så gick jag till forumet och berättade att jag har gjort fel och hur min syn vilken var för mig. Och vad jag kunde ha gjort bättre och jag förstod att jag hade gjort fel i seminariet. Så gjorde jag inte om samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag skulle gjort annorlunda var att jag skulle ha tänkt på att man inte behöver vinna ett scenario för att det skulle vara kul. och framförallt inte förstört för andra genom att jag var desperat och gjorde så att killen som reviva mig fick ban vilket han inte skulle behövt fått om jag bad om revive. och sen att jag inte skulle reviat mig och sedan dödat folk. Utan jag skulle varit död sedan skulle jag ha fått legat där död och att jag inte skulle sagt id discord att jag var död och vart folk var så att det blev meta gaming för att det förstör väldigt mycket RPen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag vill bara spela på multistaden

Har du läst våra regler? Ja

Du har blivit bannad ett antal gånger som du kanske vet, Jag kommer ge dig en ny chans och jag hoppas verkligen nu att du sköter det denna gången!

Tillbaka