Nekad Milan Sevo | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milan Sevo

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807534739/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: A0 för 8 dagar sedan

Vad är din discord tagg? A0#8941

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? Det var på discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står bara att jag är banand från discorden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip valde att banna mig för att jag skrev "hur kan du ha kvar din support" till network

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej det var så här att, jag och mina vänner hade lite bevis på vad och klipp osv på vad network hade gjort. så att vi satte oss i support och sa vad som vi har och att vi har klipp på några grejer som network har gjort fel som staff. så vi vissade våra klipp när philip kom in i samtlet. han nämnde att han gjorde en massa fel och jag trode att han skulle bli demotad. Men det gick 30 min och han ahde kvar rollerna som support. där skrev jag med en negativ ton att hur kan du ha kvar din support och taggade network. då blev jag bannad från multi

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag har förbättrat min attityd och hoppas på att jag kan få en andra chans vilken phili hoppades på att jag skulle få en bättre attityd så var jag välkommen. Men sen får ju varje staff välja själv hur dem tycker om att jag ska tillbacka eller om jag inte ska tillbacka det är deras beslut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming. först så erkände jag att jag hade gjort fel i support. Sedan så gick jag till forumet och berättade att jag har gjort fel och hur min syn vilken var för mig. Och vad jag kunde ha gjort bättre och jag förstod att jag hade gjort fel i seminariet. Så gjorde jag inte om samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt skriva något alls utan i så fall om jag undrade så mycekt så kunde jag sickat pm till han eller satt mig i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka