Milan Sevo | Ansökan till Support [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milan Sevo

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Milan Sevo#2021

Ange ditt födelsedatum 4 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På helger så så är det mellan 10:00 - 04:00 och på skoldagar så kan ajg spela mellan 15:00 eller 16:00 till 23:00 på kvällarna.

Berätta om dig själv Jag är 14 år heter Hugo brukar, träna fotboll, köra fivem, vara med kompisar. Jag har väldigt stort intresse för servern då jag älskar att vara i discorden, forumet och allt som har med servern att göra. Jag är väldigt snäll, omtänksam och älskar att hjälpa folk även om jag kan va jobbig mot folk ibland så är jag även seriös och vet hur man ska bete sig om man ska representera servern som en staff. Jag har bra uppfattning om saker och ting och jag vet hur man ska bete sig mot folk när man får ett sådan stort uppdrag. Jag älskar att ha mål så jag kommer grinda support, reports osv hela tiden då jag älskar att ha något att kämpa för. I detta läget vill jag kämpa för att servern ska bli så bra som möjligt och att folk inte ska behöva sitta i support länge och även hjälpa alla som behöver hjälp. Till exempel nya spelare skulle jag också hjälpa väldigt mycket så de kommer igång och känner sig välkomna och att de får den hjälp de behöver. Jag är oftast ganska lugn person. Jag är väldigt positiv och ser bara möjligh

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle få chansen och äran som Staff skulle jag se upp till rollen och visa att jag kan ta hand om den. Som en Staff ska man veta vad man ska göra och det tycker jag själv att jag vet. Jag kommer absolut ta Staff ärenden och hjälpa folk i både i discord och ingame men också mycket på forumet, Jag är inne väldigt ofta på forumet och skriver mycket till folks ansökan / Överklagan och försöker hjälpa vad dom kan för bättra samt repar. Jag kommer hjälpa folk med både se till att allt fungerar med scenario eller /dv bilar om det står i vägen osv. Kommer vara ofta i /noclip och kolla på scenarion och att alla beter sig och kan rpa. Mitt mål som Staff är att hjälpa så många som möjligt för att ha roligt att rpa. Jag gillar att kolla på banöverklagningar och ansökningar för att hjälpa folk få en annan chans och visar att man kan rpa och bete sig. Jag kommer bidra så mycket jag kan med glädje till Staff teamet och ha skit roligt med dom och träffa nya personer. Ni kommer se mig överallt och vara som en maskin och visa vad Ozzy går för. En liten sammanfattning är att jag kommer vara var som helst och leverera som en Staff ska göra. Jag har 2 skärmar och kommer kanske snart köpa en till så jag kan ha Discord, Forumet och Ingame på alla skärmar som är väldigt bra men det fungerar med 2 också. Även fast jag har 2 skärmar kommer jag kolla alla. Jag har ansökt som whitelist ansvarig då jag tycker att man ska vara värd att ha whitelist samt kommer att kolla på det mycket och banöverklagan. Enligt mig ska det vara lite svårare att bli unbannad än nu. För som sagt brukar vara inne på forumet mycket och ser inte någon avancerad där man utvecklar mycket som jag tycker att man ska göra om du verkligen vill spela på servern. Kommer göra allt för att denna underbara servern ska växa så mycket som möjligt och bidra till mycket energi.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär 7 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Är att jag har sånt stort intresse för servern och lägger ner nästan all min tid på servern och skulle vilja ha en större uppgift och jag ser detta som något jag alltid velat göra och att kunna få hjälpa denna servern är en dröm för mig då jag har passion för servern så detta skulle vara jätteroligt. Jag är en person som älskar att hjälpa människor och prata med folk och sprida glädje så detta känns mitt i prick då jag älskar servern och även hjälpa folk osv. Även att träffa nya personer och kunna välkomna nya personer skulle vara väldigt roligt. Jag tror detta skulle passa mig väldigt bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vet att jag alltid kommer göra mitt bästa för att uppnå de krav ni kräver. Jag kommer bidra detta med en bättre plats med att hjälpa dem nya spelarna och få bort trollare. Om jag nu blir support hoppas jag även att folk kan vara glada och nöja med att dem får den hjälp dem behöver eftersom just nu så tycker jag support ät ganska oaktivt och det behövs definitivt flera. Vad jag vill "ändra på"Jag vill förbättra aktiviteter vid alla supports och att folk ska kunna vara glada och få den hjälp dem behöver så snabbt som möjligt. Jag vill även att man inte bara ska prata med sin kompis i support utan sitter man där är det för att hjälpa och om det sitter många i väntrummet måste man säga " Vi får parata senare för nu ska jag hjälpa folk" Sen ska man inte sitta i support för att prata utan för att hjälpa folk men det jag menar i det är att istället för att sitta i en kanal 3 pers kan man dela upp det och då blir det 100x snabbare

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag jag har varit support 1 gång tidigare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlunban: så unbannar du personen

/sqlbanoffline: det kommandot vet jag inte om det finns men jag antar att det finns. Finns det så är det att du bannar en person när den är offline genom att skriva steamnamnet på presonen efter "sqlbanoffline".

/bring: du teleportar personen till dig

/goto: du går till personen

/kick: du kickar personen ur servern

/tpm: du teleportar dig till din markör på kartan

/spec: du spectatear personer

/dv: du tar bort en bil

/setjob: du ger dig själv ett jobb så som polis eller liknande, vill du ge någon annan ett jobb så skriver du deras id efter "setjob"

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag ändå skulle säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan. bara MULTIPVP

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte förtillfelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka