- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 224
- Reaction score
- 9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali
Vad heter du på discord? 𝒯𝐻𝐼𝐿𝒜𝒦#5515
Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. (Skoldagar, mån-fre-15:00-23:00) (Helger, lör-sön-09:00-00:00) (Lov, mån-sön-09:00-02:00)
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gånger efter det har jag inte blivit de.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att du ska ta ditt och andras rp seriöst och inte lalla runt och göra regelbrott. Du hjälper till Helper/staff på att straffa/kicka/banna folk när de gör grova regelbrott och att du såklart ska hjälpa till 320 med hans server.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag ska bli SV är att jag kommer aldrig lalla runt och jag kommer att säga till de som lallar runt mig. Jag ska vara en förebild till de andra som är medlemmar eller icke medlemmar så att de gör inte regelbrott eller lalla och det mesta jag kommer att fokusera på är att folk ska deras rpande seriöst!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. abuse är att reva sig själv under ett senario eller kicka eller banna folk utan andledning och du vill att de ska bort. 2. Korruption är att du bannar inte folk pga att de är din kompis och att du tar pengar från ett företags kassa.
Vad heter du på discord? 𝒯𝐻𝐼𝐿𝒜𝒦#5515
Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. (Skoldagar, mån-fre-15:00-23:00) (Helger, lör-sön-09:00-00:00) (Lov, mån-sön-09:00-02:00)
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gånger efter det har jag inte blivit de.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att du ska ta ditt och andras rp seriöst och inte lalla runt och göra regelbrott. Du hjälper till Helper/staff på att straffa/kicka/banna folk när de gör grova regelbrott och att du såklart ska hjälpa till 320 med hans server.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag ska bli SV är att jag kommer aldrig lalla runt och jag kommer att säga till de som lallar runt mig. Jag ska vara en förebild till de andra som är medlemmar eller icke medlemmar så att de gör inte regelbrott eller lalla och det mesta jag kommer att fokusera på är att folk ska deras rpande seriöst!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. abuse är att reva sig själv under ett senario eller kicka eller banna folk utan andledning och du vill att de ska bort. 2. Korruption är att du bannar inte folk pga att de är din kompis och att du tar pengar från ett företags kassa.