Nekad Milad | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milad

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milad Chehade

Vad är ditt discord namn? medo6578

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karim Salaem

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, beräknande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en miljö där ansvar ofta kom tidigt och där man lärde sig att lösa problem själv. Han har alltid haft en stark drivkraft att skapa något eget, men saknar ofta de rätta möjligheterna och kontakterna. Det har gjort honom både kreativ och pragmatisk i hur han tar sig fram i livet. Framåt vill han bygga upp ett nätverk, hitta personer han kan lita på och skapa en stabil grund för sig själv. Han är inte rädd för att ta risker, och om livet leder honom in i mer skumma verksamheter är det något han är beredd att utforska — men alltid med hjärnan före händerna. Han vill klättra, utvecklas och hitta sin plats, även om vägen dit inte alltid är helt laglig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med konsekvent, seriöst och karaktärsdrivet rollspel. Jag gillar att bygga relationer, skapa långsiktiga storylines och spela både styrkor och svagheter på ett trovärdigt sätt. Jag är bra på att anpassa mig efter situationer, ge andra spelare utrymme och bidra till scenarion som utvecklar RP för alla inblandade. Jag uppskattar både lugna, sociala interaktioner och mer intensiva scenarion, så länge allt sker med respekt för RP och serverns regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka “vinna” själv, utan istället bidra till ett scenario där alla parter får något värdefullt RP-mässigt. Ibland innebär det att låta motparten lyckas, ibland att själv misslyckas, så länge det skapar bra och trovärdig utveckling för storyn. Det handlar om att sätta RP före ego — att bygga en berättelse, inte ett resultat.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot reglerna tidigare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, FearRP, Copbait, Metagaming och Halv OCC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad, konsekvent i mitt RP och alltid redo att bidra till bra scenarion.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!```

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka