Accepterad Miklis | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miklis

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Användarnamn: Miklis

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197966642676/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? kronan@1189

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Om jag får min voice modulator att låta bra är karaktären kvinnlig, annars manlig. Bakgrunden kommer vara samma. Då detta är första gången väljer jag en enklare karaktär.

Wuying Lie, svenskt namn Jonna
Ålder: 32
Civilstånd: Frånskild
Familj: Dotter, 12 år.
Föräldrar boende på annan ort.

Ursprungligen från nordöstra Kina. Flyttade till Sverige med föräldrar vid 4 års ålder. Nytt land med nytt språk innebar att hennes mandarin blev lidande, något hon försöker åtgärda i vuxen ålder.

Uppväxt i miljonprogrammet var hon mer intresserad av att hänga med kompisar än att studera i skolan. Jonna tillhörde den högre medelklassen i populärhierarkin under mellan- och högstadiet. Det formade henna att hon ville komma upp sig, men kulturkrocken från hemmet och hierarkin gjorde att hon inte riktigt visste hur hon skulle uppnå målet. Hon lyckades ändå komma in på vårdlinjen och gick ut gymnasiet med medelbetyg, till föräldrarnas fasa. Tanken var att göra lumpen som sjukvårdare då vidare studier på högskola var omöjligt p.g.a. betygen. En oplanerad graviditet satte stopp för detta.

Hennes föräldrar var rasande när hon ville behålla barnet och mer eller mindre försköt henne vilket, i stort sett, tvingade henne i armarna på dåvarande pojkvän och de gifte sig.

Det var naturligtvis en lågoddsare att äktenskapet skulle spricka, vilket det gjorde tre år senare. Fadern försvann ur bilden.

Detta lugnade föräldrarna som kom till undsättning och Jonna hittade sig själv som ensamstående mamma i "runt 25"-ålderskategorin. Hon har hankat sig fram genom hjälp från föräldrarna, undersköterska på timmar samt småjobb.

Detta var ju inte riktigt hur hon hade tänkt sig sitt liv. Nu, när dottern är gammal nog att ta hand om sig själv i mångt och mycket, är hon fast besluten att förbättra deras liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Målsättning att bidra med rollspelande. Min rollspelshistorik sträcker sig från tolvårsåldern med Drakar och Demoner och Mutant, sedan rollspelsgillen i MMO-spel från Anarchy Online och till nu, FFXIV.

Spelade och var DM i Neverwinter Nights på en persistant world-server från millenniet till runt 2006. Sedan Neverwinter Nights 2, först som spelare, sedan DM.

På gymnasiet gick jag estetiska programmet vilket medförde en hel del improvisation.

Och till sist, så har jag självklart använt en kopiös mängd silvertejp och latex till boffer-vapen i lajv! =)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Var otroligt trött på mk2 griefers och hörde om fivem av en crewmember i GTAO. Blev intresserad och har sen dess läst om olika servrar, både svenska och amerikanska. Tittat på olika discord till olika servrar och kom fram till att jag ville testa Multistaden först.

Hur många timmar har du på FiveM? 2

Hur hittade du Multistaden? Kombination av facebook, youtube och trackyserver

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte aktivt. Har tittat in på några tomma servrar för att testa funktioner och bekanta mig i fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka