Inaktuell mikkiszz | Whitelist ansökning[Eken] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikkiszz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mikkiszz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikaela

Vad är ditt discord namn? pelle#9168

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 1996

Berätta om din karaktär. Hon heter Zara olsson är 26 år gammal hon föddes i Umeå hon hade en tuff uppväxt hennes föräldrar var inte så närvarande det var mest fulla jämt. Föräldrarna var väldigt unga och drack mycket alkohol och festade mycket när dom fick Zara. När Zara var 6år gammal flydde Zara från sina föräldrar efter mycket misshandel av sina föräldrar. Zara lyckades fly till sin mormor och morfar och bodde där ända tills hon blev myndig. Zara har enormt intresse för bilar då hennes morfar hade 2 fina raggarbilar och väldig andra fina bilar bland annat bmw. När Zara började gymasiet valde Zara att gå inom fordon och transport. När Zara gick i andra klass på gymnasiet så kom hon hem en dag till morfar och sa att hon skulle börja med sitt gymnasie arbetet redan nu och byggde en a trakt för zara visste inom bords att morfar kommer förmodligen inte leva när Zara ska ta studenten eftersom han är väldigt sjuk.
Zara byggde sin a traktor trimmade den. Sen dog morfar några månader efter gymnasiet då bestämde Zara att lämna umeå och flytta till Unive multistaden och börja ett nytt liv där. Hennes mål nu är att hitta ett bättre jobb en post nord och köpa sin dröm bil som både är raggarbil och en bmw amg

Varför ska just du bli whitelistad? för är inne på denna server väldigt mycket vill, kunna jobba och hjälpa medlemmar på servern med olika grejer beroende på vilket jobb ja söker till.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill uppnå vissa andra möjligheter som jag inte kan nu tex. käna mer pengar och kunna fokusera mer på servern typ att spela lite mer seriöst. För att just nu åker jag bara runt i min bil och kör ner till postnord och det blir bara allmänt långtråkigt i längden. och så tycker jag att ni har en rym community som jag vill ta mer del av

Hur hittade du Unive? kompis tipsade om servern, kollat på twitch då folk spelat på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål inom rollspel är att kunna rollspela så bra som möjligt för att få ut det allra bästa ur servern och dess medlemmar. Dom allra största målen är att bli anställd som antigen mekonom/bilförsäljare/ polis/ ambululans och hjälpa folk vilket kommer bidra med ganska mycket pengar till mig vilket kommer leda till att bättre bilar och köpa sin drömbil och få mer inlevelse av spelet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar lite på måsviken men tycker den är vädigt dålig och oserrigös om ja gämför med denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka