Nekad MikkeyHipster | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MikkeyHipster

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? mikkeyekko

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikkey Ekko. Han är uppväxt högt upp i den svensk finska gränsen. Han har haft en väldigt tuff barndom och är lite speciell av sig. Han gjort dåliga saker i sitt liv men han vill göra bättre och vill bli en väldigt bra polis. Hans föräldrar dog i tidig ålder så han har fått kämpa mycket för att klara sig själv. Nu är dagen då han ska sätta dom stora skorna på och kämpa sig fram och bli polis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt kreativ och unik rp. Min karaktär är inte som någon annan. Jag bryr mig heller inte om att vinna scenarion utan jag vill bara att alla ska ha kul och att de ska bli bra och långvariga scenarion med en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hålla sig till reglerna och inte göra saker bara för att du själv ska komma ut ur ett scenario vinnande. Man ska kunna förlora scenarion ibland t.ex. att man blir tagen av polisen om man gjort ett rån istället för att skjuta poliser och göra allt bara för att man vill vinna och tjäna pengar eller något sånt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått. Har spelat på unvie väldigt länge och väldigt mycket förr. Sunt förnuft är den regeln jag tycker är viktigaste för alla andra baserar ju bara på den. Tänka logiskt att är de rimligt att man gör såhär. COPBAIT att man försöker få polisens uppmärksamhet. RDM- Random deathmatch att man dödar någon utan bakomliggande grund eller anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har som sagt rpa på unive väldigt länge och mycket så jag har mycket bra erfarenhet inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min karaktär är väldigt unik och många finner den som en rolig en då jag inte alltid tänker på vad jag säger inom rollspelet. Men jag säger ju inte saker som racistiska eller hets mot någon folkgrupp utan jag säger bara saker som kan bli lite fel men som alltid blir till ett gott skratt. Har även en lite unik röst

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka