Nekad MikkeyHipster | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MikkeyHipster

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? mikkeyekko

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikkey Ekko och är 23år gammal. Han är bil intresserad och han gillar att kolla på bilar och köra bilar. Han är född i Finland och gillar att köra bil och sladda med bilar i snön. Han vill bli medlem i en MC klubb och göra lite kriminella saker och för att han gillar att köra bil mycket så vill han också bli chaför åt kriminella kompisar i rån och annat. Han tycker om att umgås med folk som han tycker om och göra roliga saker med dom, de sakerna kan vara exakt vad som helst Mikkey tycker att allt är roligt och går med på att göra allt möjligt roligt som finns att göra. Han har flera syskon som också bor här nämligen Jukka, Jögga och seppari. Mikkey har en väldigt anorlunda och en väldigt unik dialekt och har lite småa skador som gör de svårare att tänka innan han gör saker. Men allt han säger och gör gör han för att ha kul och för att andra ska få ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga och framförallt väldigt stora scenarion som kommer bli roligt för alla parter som är med på scenariot. Då jag anser att detta är ett spel och vi alla spelar det för att ha kul och umgås med andra och ha ett mål som vi vill komma med i rpn. Så jag kommer bidra med väldigt kreativa och enormt roliga och fartfyllda scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan båda vinna scenarion och förlora dom. Man ska inte alltid t.ex. köra ifrån poliserna om dom ska göra ett trafikstop utan man kan stanna och låta dom hålla ett trafikstop. Samma sak om poliserna jagar en så ska man tänka på att man kan förlora snutjaget också så att dom får ta in en och ta ett förhör och eventuellt antingen bli frisläppt eller att du blir satt i fängelse. Det kan också ha med annat att göra i t.ex. gängkrig att man nångång ger upp och låter de andra gänget vinna kriget och sluta fred emellan det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått. Har spelat på unvie väldigt länge och väldigt mycket förr. Sunt förnuft är den regeln jag tycker är viktigaste för alla andra baserar ju bara på den. Tänka logiskt att är de rimligt att man gör såhär. COPBAIT att man försöker få polisens uppmärksamhet. RDM- Random deathmatch att man dödar någon utan bakomliggande grund eller anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har som sagt rpa på unive väldigt länge och mycket så jag har mycket bra erfarenhet inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min karaktär är väldigt unik och många finner den som en rolig en då jag inte alltid tänker på vad jag säger inom rollspelet. Men jag säger ju inte saker som racistiska eller hets mot någon folkgrupp utan jag säger bara saker som kan bli lite fel men som alltid blir till ett gott skratt. Har även en lite unik röst

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan per 24h.

Du får ansöka igen om 17.03. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka