Nekad Mikkey Ekko | Ban överklagan [Rom1n]

• Trådskapare Trådskapare Mikkey Ekko
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Mikkey Ekko

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017560337

Ditt Hex-ID: 11000013f050911 (Hex)

Vad är din discord tagg? Casperraho#2300

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag inte. Men jag söker jobb och det och medans man väntar på att dem ska svara på cv så kör man ju som runt och inte gör så mycket. Men jag är inte runt folk och som förstör RP eller något. Utan jag spelar för att ha kul med vänner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det vet jag inte. Jag spelade igår på kvällen och skulle in och spela nu och då står det att jag är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det är något fel. För just lallare är jag inte. Men däremot så brukar jag köra snabbt och det efter motorvägar. Annars vet jag inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad när någon som körde limo taxi som vdm mig och då sprang jag efter han som utan att rp skadad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vet jag inte för jag vet inte när eller hur det var jag lallade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ibland så blir det bara tokigt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka