Accepterad Mikkey Ekko | Ban överklagan [R O S E]

• Trådskapare Trådskapare Mikkey Ekko
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Mikkey Ekko

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017560337

Ditt Hex-ID: 11000013f050911 (Hex)

Vad är din discord tagg? Casperraho#2300

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? HAVC OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade köpt en bil och visste inte hur man skulle säga sitt ID nummer så då sa jag att jag hade medborgar nummer som ID nummret

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte en bil av en kompis. Jag betalade han och han gav mig bilen och nycklar. När man ska ha sitt ID nummer för att skriva över bilen så sa jag det som mitt medborgar nummer. Det fick man tydligen inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en luddrig ban, tycker att det borde finnas ett lättare system på att säga sitt ID nummer som att säga sitt medborgar nummer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick 1 timme för att jag glömmde att RP som skadad efter att jag hade krokat med bilen. Men jag har lärt mig nu att man kan huka och gå som skadad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vet jag inte eftersom att man behöver ID nummer för att skriva över bilar och sånt. Jag sa det som Medborgar nummer. Men tydligen så får man inte det. Så jag antar att man ska börja skriva i OOC vad man har för nummer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att göra saker anorlunda. För jag är annars bra på att RP och det även om jag är ny till det. Men jag har lärt mig mycket och kommer att göra saker på annat sätt. Men för att göra det så vill jag även kunna spela men fick ju en luddrig 4 dagars ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka