Accepterad Mikkaaaa | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mikkaaaa

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? mikk4a

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Budimir Janosevic 35 år gammal!

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hård, Social, Trygg!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jadu Budimir Janosevic född 1989 i Belgrad, Budimir växte upp i en trygg ort i Belgrad med sin far och mor. Han har alltid varit en social och omtänksam person med nära och kära såsom personer han inte känner. Han har alltid spelat fotboll och det har alltid varit hans dröm att bli proffs. Han kämpade dag in och ut för att utvecklas som fotbollsspelare och så skulle det även bli. Redan vid 18 års ålder blev Budimir kontaktad av en agent i Sverige där han skulle spela för stockholmsklubben Brommapojkarna. Men det var inte långvarigt, efter ett tag märkte Budimir att BP inte var klubben för honom och bad dem att lägga ut honom för försäljning och det var ett helt rätt val. Storklubben AIK slog på stort och köpte budimir på en gång. Alla har extremt stora förhoppningar av honom i AIK men så skulle det inte förbli. Det värsta som kunde hända hände. Budimir drog korsbandet i debutmatchen och kom aldrig tillbaka till där han var, Han fick mindre i lön och AIK ville inte ha kvar honom. Budimirs karriär var över och ingen kunde göra något åt det. Han föll i en djup depression och sökte en enkel väg för att komma ut. Då började han att ta droger. Budimir var i en sån djup håla att han inte visste vad han skulle ta vägen och då ramlade han rätt in i det kriminella och började med vapenhandel. Det gick bättre och bättre för budimir men tillslut så blev han tagen av polisen och åkte in i 3 år, Nu är budimir ute och letar efter nya affärsideer inom det kriminella

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nämen såklart så kommer jag att bidra med social RP och välutvecklade scenarion där båda parter har kul men även att höja stämningen inne på servern, HA KUL! Jag älskar att rpa vidare på scenarion och bygga upp spänningen i allt!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha en lika kul spelupplevelse! Man ska alltså inte gå in i scenario för att vinna även om det kanske är kul, Det gäller även att tänka på motparten och deras välmående

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har haft mina banns genom dagarna, Lite minor banns 2021 när jag var nybörjar men även 2 perm banns där jag var medlem i en annan server och det är även löst med philip!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Inte använda sin bil som ett vapen (alltså inte köra över människor eller köra in i andra fordon med mening) RDM ligger även högt upp, Du ska alltså inte gå och slå ner närmsta person för att du kan, det måste finnas ett bakomliggande scenario!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mogen, Lugn och jävligt skön!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka