Nekad Mikkaaaa | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikkaaaa

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Ditt discord namn: mikk4a

Ditt Hex-ID: steam:1100001403ae4c5

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller! Ped, krim och medlem samt 14 dagars bann.

Vem/vilka tog beslutet? zyphe.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag och några ifrån min klubb kidnappade 2st som vi trodde var ifrån mekonomen men när vi sedan tog dom till källaren i vårat hus i mirror park så visade sig det istället att en av dom kidnappade var undercover snut. Vi tog av han överfallslarmet och mobilen och när vi hade sökt igenom snuten så loggade han eller tog spawnmenu. 1 Minut efter att han hade försvunnit så blir vi stormade av polisen, Dom borde inte veta något då vi har tagit mobil, överfallslarm och radio, Vi hade heller inte avlossat ett enda skott. Samma snut som loggade var även med på själva stormnigen. När polisen kommer så springer jag på baksidan utan vapen med då väljer istället polisen att ben damma mig istället för att skjuta varningsskott eller komma ikapp mig. Jag blir sedan väldigt arg över polisens agerande och rp då vi försöker ha ett roligt scenario som slutar i detta. I efterhand var detta otroligt dumt då man aldrig ska clogga vad som än händer. Jag har spelat på servern sedan 2022 och förstår absolut mitt stora misstag men skulle jätte gärna vilja få en chans till för att bevisa att detta var en engångsföreteelse som inte kommer att ske igen och är inget som jag har gjort innan heller.

Hur är beslutet felaktigt? Bannen är inte felaktig då jag cloggade från ett scenario men jag gjorde det väldigt dumt nog i frustration. Säger inte emot bannen alls men skulle gärna vilja visa min bättre sida och inte göra om detta igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Klippsen är bifogade till zyphe via wkielland på discord! Om du vill att jag ska bifoga dessa här i ansökningen så löser jag det när jag har dessa klipps.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hur gör vi nudå, zyphe är ej staff längre

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka