Nekad Mikkaaaa | Ban Överklagan [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikkaaaa

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037867205/

Ditt Hex-ID: 1100001403ae4c5

Vad är din discord tagg? mikk4a

Vem var det som bannade dig? DJ

Bild på banmeddelande: {A3825908-E9E0-4C86-B7CF-9683BF355809}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Brist på social rp, Kan även erkänna att jag borde ha sagt jag riktar ut ur bilen men det hade inte ändrat något i scenariot!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hoppade ut och sköt emot ett gäng vid har krig med, Visste vilka det var och började skjuta!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ej felaktig, ja jag kanske borde ha försökt kidnappat men vi alla vet att ingen stannar! Var snabb på fingrarna och sköt helt enkelt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 år sen sist jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit direkt utan jag borde ha sagt ut ur bilen för att sedan skjuta om dom åker!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka