Nekad mikka | Chef-jobb ansökan [Bahama Mamas] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikka

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? ✨Bahama West Mamas

Vad heter du IRL? Mikael

Vad heter du på discord? Mikka#9504

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 18 September 2021.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Då alla ägare som tidigare har ägt klubben aldrig ha satsat på klubben eller aldrig har öppet så är det mitt första mål att utveckla festandet och den sociala rpn kring klubben. Genom att ha minst minst ha 3 timmar öppet varje kväll med konstanta anställda och konstanta roligheter som events osv. Speciella dagar som lill lördag och sena helger så kommer det alltid att hända något speciellt. Samarbeten skas såklart fixas med olika företag, Tänkte mig andra bilfirmor då man kan skapa någon sorts av tävling Då jag har mycket nära som skulle kunna jobba dagligen så skulle jag kunna hålla klubben aktiv utan att jag behöver vara där. Kommer se till så att varenda anställd är aktiv och trivs på jobbet och är bra på det dom gör t.ex blanda drinkar och inte använda övervåld som dörrvakt. Ska försöka utveckla rpn runt om klubbar då det inte finns någon aktiv klubb på servern än så länge. Då jag själv tycker att rpn har dött kring lite små grejer vill jag ha något annat att göra så länge, Då vill jag såklart vara klubbägare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Då jag har jobbat på the palace ett bra tag när det fanns så har jag bra erfarenheter som personalansvarig och dörrvakt. Tyckte jobbet var enormt kul och skulle vilja testa på det igen, Kan f6 meny och anställnings meny då jag är vice boss för ett gäng.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer online runt 16:00 varje dag och brukar spela tills ungefär 00:00 sedan kommer mina vänner ta över kvällen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka