Accepterad mikka | Ban överklagan (Preddan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikka

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037867205/

Ditt Hex-ID: 1100001403ae4c5

Vad är din discord tagg? Mikka#8425

Vem var det som bannade dig? ipraed

Hur lång tid var din ban? förevigt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? en twitch länk står det där

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hamna i ett giltig slagsmål dom slog min in game tjej och jag slog tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog och prata med massa folk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte ens varför jag blev bannad finns bara en twich länk men tror det angår bråket men enligt mig så var det ett giltigt bråk och jag slog nån sen nån annan hade kniv ni trodde väll det kanske var jag men dom slog min in game tjej sen slog nån mig och då slogs jag tillbaka så det var ett giltigt bråk

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej aldrig första

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså visst hade inte behövt sloss men det var ett giltigt slagsmål så jag kan ju sloss om jag vill det då isf eftersom jag rpar som en 29 årig ganster eller snart gangster

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej absolut inte kanske inte hamna i bråk men asså detta är första gången sen jag joina denna server och hur jag blir bannad för ett bra rp bråk det var ju snarare dom som inte rpa på bråket men ber så mycket om ursäkt och detta kommer absolut inte hända igen har det så bra på servern nu så det är helt sinnes sjukt har inte lallat och har riktigt rolig rp inte för att fjäska men tycker det är en otrolig rolig server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det förstår jag till 100%

vill gärna veta vaför jag fick min ban för fick bara en twitchlänk som anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka