Nekad mikka | Ban överklagan [Limpish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikka

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037867205/

Ditt Hex-ID: 1100001403ae4c5

Vad är din discord tagg? Mikka#8425

Vem var det som bannade dig? först sv bann av ostholm sen alexander i 5 dar

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bugg abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag använde en bugg vid weed farmen som jag inte visste att man fick använda

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid weed farmen och prata med ost sen blev jag sv bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte en felaktig bann men visste inte att man fick göra så är ny krim och fick reda på weed stället igår och såg några göra det så jag gjorde så jag med men fatta inte att det var en bugg jag ber så mycket om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absoult hadde kunna fråga admins eller staff osv om man fick göra så men hade inte tankesättet. såg ett par göra så igår så då gjorde jag det med och det är 100% mitt fel man ska inte göra saker som andra gör

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% har lärt mig att kanske fråga saker innan det görs

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka