Nekad mikka | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikka

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Andersson

Vad heter du på discord? Mikka#8425

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? vad just jag vill ansöka är på grund av att jag vill få fram folk som kan eller vill visa sin rp nivå på ett annat sätt istället för att inte kunna visa detta alls utan medlemskap inom unive. just nu är jag servervakt och kriminell och skulle säga att det går bra för mig inom servervakt osv. Så jag vill testa på något annat som medlemskapssansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag själv är inte rädd för att prata med nytt folk eller skapa ett samtalsämnen och skulle säga att jag är trevlig person att prata med t.ex. om man är osäker på olika regler eller hur eller medlemskap och olika rp scenarion fungerar. har just nu 260 timmar på unive och bara unive och har inte tanken på att sluta för tillfället. som jag skrev där uppe vill jag testa att kunna få fram folk som kan få fram sin rp till en ny nivå

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett snällt och trevligt sätt. Att man liksom inte kommer in i en intervju och andra inte ska känner sig nervösa utan mer peppad på att kunna lyckas att få medlemskap på unive. Ett tillägg på det att kanske klämma in några skämt som kanske lungar den andra personen i samtalet

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att folk som vill ta rp seriöst ska kunna komma in och visa det istället för att sitta där utan medlemskap och inte kunna göra dom grejerna som jobb osv. och sen finns det folk som vill ha medlemskap just för att kunna förstöra. slåss och förstöra olika scenarion så vill ändra på detta.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna dom regler som VDM, RDM, METAGAMING, POWERGAMING och mera klassiska regler som finns få unive hemsidan. och sedan borde man veta att sunt förnuft är en väldigt viktig sak i olika eller flera scenarion eller allmäna platser som piren och casniot för tillfället att man t.ex. går fram pch tar en bil framför 20 personer eller rånar nån mitt på plats. men sunt förnuft ska man kunna veta innan man får medlemskap.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett ansvar att kunna driva servern framåt istället för bakåt. Det är ett stort ansvar att inte överskatta min kraft med medlemskapsansvarig att läsa igenom ansökningar 2 eller 3 gånger innan man antagligen godkänner den eller nekar den samt att försöka kolla upp att personen har indragen eller några andra olika dåliga grejer emot sig på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag från 14:00 till 23:00 om jag inte är borta och pluggar eller är med kompisar på fritiden

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på någon annan server och har inte tanken på att sluta på unive för tillfället

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? veckan som kommer så kanske inte hag kan vara lika aktiv pga am kort och plugg

har inte tid att skriva så mycket mer för tillfället blir den nekad nu så skriver jag en till med en lite mer uppfattnings bar text känner att denna blev lite slarvig men aja lite försent nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka