Inaktuell mikka | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikka

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad heter du på discord? Mikka#9504

Vad är ditt hexid? 1100001403ae4c5

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har då varit medlemskaps ansvarig för ett bra tag sedan och vill nu ansöka igen. Jag har då pausat min rp lite granna då jag tycker att jag själv inte får någon framgång. Men vill inte ge upp på unive därför ansöker jag till medlemskaps ansvarig igen. Jag har även märkt att piren börjar bli en populär plats igen för personer som inte sköter sig. Många nya medlemmar börjar röra sig dit, och mer och mer vdm samt rdm har börjat skett runt om piren. Jag vill då kunna ändra på det lite granna. Jag tog alltid mitt jobb som medlemskaps ansvarig seriöst och välordnat och vill jätte gärna komma tillbaka. Jag har nu rpat på servern i drygt ett år och känner att jag vill ändra och styra på saker å ting.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som sagt i texten ovanför så har jag då varit medlemskaps ansvarig 2 gånger men avgick båda gångerna pga skolan. Nu har jag skött allt sådant så är jag redo att komma tillbaka. Jag vet exakt hur jag ska sköta mitt jobb samt att jag har erfarenheter. Är en trevlig individ och ska ägna min tid till att göra servern bättre.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta en medmänniska med god och trevlig ton, Även fast hen kanske inte är lika trevlig så ska du alltid vara glad och sköta ditt egna jobb. På servern märker man att många är otrevliga utan anledning och det skapar riktigt dålig stämning för både mig och mina kompisar. Jag brukar gå under denna regel, bemöt alltid en människa med denna glada ton du vill få tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Påverkan av att bli medlem på servern är riktigt stor. Du kan börja jobba på vilket jobb som helst eller kanske till och med bli kriminell. Och för den anledningen ska man vara försiktig vilka man släpper in på medlems klubben. Betydelsen med att vara medlem är att försöka nå sin bästa rp någonsin, samt att kunna nå sina mål med rpn. Jag vill påverka medlems rollen till något mer än bara en roll. Det ska vara svårt att får medlems rollen och man ska vara tydlig att man verkligen vill åt denna roll. Det krävs inte mycket skrivande i en medlems ansökning utan bara en riktigt trevlig och bra intervju. Känner jag att personen som kommer in i mitt intervju rum med dålig ton och bara är här för att trolla lite så kommer den ej bli godkänd även fast personen kanske skrev en bibel i ansökningen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna Regeln sunt förnuft. Alla regler går under sunt förnuft och en medlem ska kunna ha ett riktigt bra svar för vad snusförnuft är. Man ska även ha ett mål på servern som t.ex jag vill bli polis eller jag vill jobba på mekonomen. Man ska alltid har glasklara mål med sin rp och det är en sak jag kommer kolla extra noga på.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ett extremt ansvar som medlemskaps ansvarig att jag till och med kan förstöra servern för andra om jag godkänner fel typ av person. Jag vill att den personen jag gav medlems rollen ska känna att hen förtjänar rollen medlem.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag- 16:30-18:00, 18:30-01:00 Tisdag-15:30-18:00, 18:30-01:00 Onsdag-15:30-18:00, 18:30-01:00 Torsdag-15:30-18:00, 18:30-01:00 Fredag- 15:30-18:00, 18:30-01:00 Söndag- 13:00- 16:30, 17:00- 04:00 lördag- 15:00- 16:30, 17:00- 01:00. Lov och annat blir det svårt att säga då jag alltid brukar hitta på något eller vara bortrest, men i värsta fall säger jag bara till

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Har bara spelat på unive sedan jag börja med five m.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka