Nekad mikeeee | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikeeee

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? mike

Vad är ditt discord namn? mike0606

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mike gustavsson och är 25 år gammal och fyller 26 i början av nästa år .Mike har bott i staden i 3 år nu. hans intressen är att vara med sina vänner i staden och köra i sina bilar och han har jobbat som sjukvårdare, autoexperten, falk, mekonomen och några till jobb. mike har även gått in på den dåliga sidan av staden och varity lite små kriminell, då han har varit i fler tal gäng och producerat droger. mike har mycket kontakter i staden och brukar vara med sina vänner ganska ofta, han brukade vara medt med jack ali men han var tvungen att flutta ut:(. hans favorit mat är en kladdig pizza med bearnaisesås och favvo dricka en is kall tröcca. han har haft en bra uppväxt med mycket vänner och en relation med sin pappa Curre Gustavsson, mamma Cristina Gustavsson och såklart brorsan Valle Gustavsson som också bor i staden. mike har spenderat mycket av sin tid på jobb inom mekonomen och med sina vänner. dom brukar oftast hänga runt på ställen där det finns mycket folk som på trygghansa och import kriga eller torget chilla

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och bra rp, samtligen med bra, roliga och utdragna scenarion.samt scenarion som är roliga för båda parterna vilet menas med att jag inte bara spelar för att jag ska vinna ochj ha roligt, så att andra parten också tycker att det blir ett bra scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man spelar för att ha kul och att motparten kan vinna ett scenario och det blir kul för båda parterna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja flertal gånger

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat på unive i ca 3 år och har rpat ganska länge på nästan bara unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra på att rpa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka