Accepterad mikeeee | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikeeee

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mike

Vad heter du på discord? mikee#0178

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag:10:00-13:00, 17:00-22:00
tisdag: 16:00-23:00
onsdag: 16:00-23:00
torsdag: 16:00-23:00
fredag: 15:00-02:00
lördag: 12:00-02:00
söndag: 10:00-12:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 351 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/991e62067f77b8380bc0426e511eb3f8

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag tycker en server vakt är någon som ska hålla lite extra koll på servern vilket underlättar för staffsen. en (sv) är en som kan hjälpa till på serven genom att sparka/banna spelare som förstör för rpn eller folk som bryter mycket mot reglerna. som server vakt ska man fortsätta med sin normala rp och så fort man ser att någon gör något fel banna eller vid mildare scenario kicka spelaren. när man har kickat eller bannat skickar man ut videon på ban så kan den förlängas om det behöves som server vaks ska man ABSOLUT inte leta problem i personer samt inte absua sina perms som att reviva i fel scenarion och kicka eller banna för att man kan.

Varför vill du bli servervakt på servern? som servervakt vill jag undelätta för staffsen då dom kan ha viktigare grejjer att ta tag i, som att banna folk som pratar OOC eller förstör i scenarion, vdmar,powergamear, lallare och sånna som förstör för servern, eller nån som obviously cop baitar. som server vakt hade jag kickat eller /m:at folk som går runt med olämpliga kläder eller kläder som är buggade (osynliga) eller i värsta fall bannat om det verkligen är olämpligt.
jag skulle reviva personer om det varit missclick (om de finns nån slaggs av bevis, som klipp eller om jag bevittnade det)
som en (sv) korfattad vill jag underlätta för staffsen och få bort alla lallare/dåliga rpare från servern och få servern att nå så bra rp som möjligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är TEX om jag som servervakt revivar mig i olämpliga scenarion som om jag blivit dödad (med anledning), lallar med mina vänner och nån av oss dör så revivar jag den och fortsätter lalla och rpar inte på skador osv.. eller om jag känner för att kicka/banna någon utan anledning för att jag tycker dom är jobbiga.
koruption är tex om jag bannar någon mitt i ett pågånde scenario för att vinna, man ska alltid banna någon efter ett scenario eller ta det i support (förutom om det är jätte grovt som terrordåd eller nått som förstör scenariot helt) då tycker jag att man kan banna
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top