Accepterad mikeabdi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikeabdi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? martin

Vad är ditt discord namn? bubbless4439

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike Abdi. Han föddes i Bosnien år 1998 och på grund av otroligheter i sitt hemland flydde han till Sverige år 2005. Mikes pappa blev slagen av militären då det var krig, Det var det som gjorde att Mike inte var säker och trygg i sitt hemland. Mike kom till Sverige ensam utan sina föräldrar. Hans föräldrar tyckte det var säkrast att dem skickar iväg han själva med hans kusiner. Hans kusiner hade bott i Sverige tidigare och bor där fortfarande, han fick flytta in hos dem och bo där ett tag innan han hade blivit myndig och tills han hade pengarna till sin egna lägenhet. Kvarteret han bodde in var väldigt stökigt med kriminalitet och droger. Skolan var inte heller enkel i en sån miljö. Men Mike valde att följa sina kusiners fotspår och satsa på skolan och försöka göra något av sitt liv. Alla kusiner gick klart i grundskolan och gymnasiet. Sedan några år senare har han köpt sin egna lägenhet och flyttat in i en ny stad. Han fortsatte med att plugga på Gymnasiet och han satsade på skolan så länge han hade ett jobb i en Mat Affär, tills han kunde betala av lånet han tog för sin lägenhet. Efter allt detta hänt så åkte han tillbaka till Bosnien för att se ifall hans föräldrar var fortfarande i liv. Men tydligen hade var dem inte vid liv. Så han tog hans Pappas vilja vilket var att han fick huset och marken hans Pappa ägde, han hade fortfarande ihop sparade pengar vilket han skulle använda till att bygga upp en villa i Sverige, men han hade pengar som räckte från bank kontot vilket kunde bygga upp hans Pappas hus igen så det blev som det var förr innan kriget. Han har fortfarande pengar till att bygga upp en villa i Sverige och fortfarande hade han kunnat bygga upp huset i Bosnien, hans kusiner som bodde granne med Mikes pappa hjälpte honom att bygga upp huset igen och så skulle dem ta hand om det. Mike flög tillbaka till Sverige och fortsatte med sitt liv, hans kusiner var alltid vid hans sida det visste han hela tiden. Mike har tänkt sig att bo i Unive Staden länge till, Mike fortsatte leva ett lyckligt liv just nu försöker han skaffa ett bra jobb så att han kan köpa en lägenhet eller bygga upp en villa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kommer bidra med massor av roliga scenarion och goda minnen man alltid kommer ihåg! Känner till alla regler som man ska följa inför Roleplay t.ex. inte spela för pengar och makt, Plus så ska man vara kreativ med sin karaktär så den passar in. Inte att man ska ha sitt riktiga namn eller spela sig som sig själv IRL.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som ett exempel så tar vi, Att det är ett butiks rån och jag är kriminell. Då tar jag min snabbaste bil som åker i runt 400km/h för att kunna vinna scenariot. Roleplay innebär inte att man ska spela för pengar och makt utan det handlar också om att ha det roligt ingame och skapa roliga minnen/scenarion!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm = Du dödar någon utan anledning, Vdm: Använder ett fordon som vapen tillexempel kör på dem och dödar dem med bilen eller något fordon, Copbait = Du försöker få polisens uppmärksamhet igenom att tuta på dem när du kör förbi eller gasa extra när du kör förbi dem

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes! såklart jag har de har 1000timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? mitt steam namn är Mange mitt discord är bubbless4439

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka