Nekad mikeabdi | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikeabdi

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sdgewgr/

Ditt Hex-ID: 1100001170cf747 (Hex)

Vad är din discord tagg? bubbless4439

Vem var det som bannade dig? moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-18 220854.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gick ut ifrån servern i ett opassande tillfälle vilket gjorde detta till ett så kallat combatlogg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bil och då skulle jag svänga men det laggade så jag körde in i en polis bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var Jag som gjorde fel. Jag hoppas innerligt att ni överväger min överklagan och ger mig möjligheten att återvända till servern. Jag är redo att visa mitt engagemang för att respektera reglerna och bidra till en positiv spelupplevelse för alla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare för jag skrev en opassande grej i ooc kanalen ing.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stannat kvar istället för att lämna och pratat med de istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vill starkt betona att jag inte har för avsikt att upprepa dessa handlingar. Jag förstår vikten av att följa serverns regler och skapa en positiv och respektfull spelmiljö för alla spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja Tack för er tid och för att ni överväger min överklagan. Med vänliga hälsningar,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka