Nekad Mike_Wazowski | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mike_Wazowski

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011196290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Mike Wazowski#3033

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Bengt Persson 18 gammal. Som hade en bra uppväxt i en bra familj. Han har alltid gillat snabba bilar och han har alltid velat jobba med bilar i multistaden. Han har precis landat i multistaden och vill börja på ett nytt liv där han bygger sina egna bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker det hade varit kul med en seriös rp server som är som det riktiga livet. och en seriös spel värld.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag alltid följer reglerna som har bestämts, och för att jag länge har letat efter en bra rp server. Jag hade också tyckt det hade varit kul om man kunde varit något seriöst i spelet.

Hur hittade du Multistaden? en kompis sa till mig att jag skulle börja spela det med han.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte ett speciellt mål med mitt rollspel men jag spelar mest för att spela ett roligt och bra rollspel med en svensk befolkning.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Tillbaka