Nekad Mike_Wazowski | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike_Wazowski

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa

Vad heter du IRL? Erik

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 110 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill testa något nytt att vara chef på en bilfirma och inte bara stå i en bil verkstad hela tiden och trimma bilar. Dessutom tycker jag Marja Lisa har rätt kategorier bilar för mig att sälja så det är ännu roligare att bli chef på Marja Lisas då. Sälja bilar är också ett ganska lugnt och könt jobb som man inte behöver slita så mycket med kroppen. Det är bara skönt jobb att träffa nya människor. Så kanske man hittar några vänner också.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte varit försäljare innan men jag har jobbat som autoexpert och då är det bestämda priser på trim som det är på bilar och Jag är bestämd kille som inte tar svart jobb. Jag kan ta kritik som till exempel om nån kom och sa till mig att jag var riktigt dålig så skulle jag bara inte bry mig om de. Jag är aktiv mycket tar jobbet på en seriös RP nivå och jag kan ta orders eftersom jag har jobbat med trim så är det samma sak de säger va de vill ha och jag fixar beställningen.

Berskiv din karaktär? Bengt Persson 18 gammal. Som hade en bra uppväxt i en bra familj. Han har alltid gillat snabba bilar och han har alltid velat jobba med bilar i multistaden. Han har precis landat i multistaden och vill börja på ett nytt liv där han bygger sina egna bilar och gärna hjälper andra med deras bilar. Bengt är en omtänksam och roligt person. Han har inte jätte mång vänner män det hoppas han att han hittar i multistaden. Så han kan göra något annat i emellanåt istället för att bara meka med bilar hela dan.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-4 timmar om dagen. På helger väldigt mycket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart chef på Marja Lisa är inte alla mål jag har med RP server. Jag spelar också för att ha det kul på en seriös rp server. Som att festa och sånt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bara multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka