Accepterad Mike_Wazowski | Ban överklagan [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike_Wazowski

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011196290/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Booty Pam Splash AB

Vad är din discord tagg? Mike Wazowski#3033

Vem var det som bannade dig? Olle.P.

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett regelbrott men det var inte meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt uppe på en backe och då såg jag att min vän blev attackerad och rånad så jag sprang ner för att rädda han och då gick de på mig och jag använde mig av själv försvar och knivade dom så jag inte skulle bli rånad och dödad. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för att jag bara skyddade en kompis och mig själv från att bli rånade och dödade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var det att Jag köpte en bil och körde till ett ICA nära där jag skulle köpa triss lotter sen när jag höll på med det så kom det två rånare som rånade ICA nära och dom sa att jag skulle springa iväg med händerna i luften så jag gjorde det och sen sköt dom så jag dog och sen blev jag bannad och andra gången var det att Jag kom ut ur sjukhuset och sen efter en bit så råkade jag slå en kille på grund av att jag skulle skrapa en triss men den poppa inte upp på skärmen och då så slog jag killen istället. Tredje gången var det att Jag var inne på ICA och handlade lotter när jag hade handlat lotter så gick jag ut ur affären och skulle ta min bil men när jag skulle ta bilen så var den stulen och det stod en annan bil utanför (den var lika dan som min bil) också som inte var låst jag tog den och åkte iväg med den sen bara chillade jag runt på vägarna. Efter ett tag drog jag till ICA igen och köpte lotter. När jag hade öppnat dem så satte jag mig i bilen igen och då blev jag bannad. och när det gäller grov powergaming så har jag haft problem med mitt internet så flera gånger så körde jag in väggar medans senare så registrerades inte efter en liten stund så motorn gick ej sönder och bilen kvaddades ej så jag fortsatte kör på grund av att jag bara tänkte att det var fel på mitt internet. och lallandet så anser jag att ja jag tog en bil på gatan som ej var min men den var lika dan som min och stod på samma plats så jag antog att den var min men efter en stund när jag lalla gå in i fordonsmenyn för att låsa fordonet ser jag att jag är lång ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga vad de gjorde eller bara kunnat slå ner dem istället för att döda de direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte döda direkt utan att fråga eller bara slå ner.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka