Accepterad mike_1 | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mike_1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199423444514/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Napoleon Bonaparte#6468

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Nikolas Bergström är lite serbisk men är född i Sverige han hade ganska svårt i skolan när han var yngre men sedan började det förbättra sig när han började i gymnasiet. Han var inte särskilt populär i skolan. Han har alltid varit nära sin familj. Han har en bror som heter Mike. Han förlorade sin pappa när han var väldigt ung. Senare i livet fick han en kompis som heter Peter. Hans mamma har varit väldigt snäll mot honom och varit väldigt positiv mot hans val. Han är en väldigt omtänksam människa och har alltid varit. Han är 29 år gammal. Han har alltid varit öppen om sina känslor. Han gillar vara med vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är en mogen spelare och kommer göra det bästa jag kan för rpn som möjligt på unive och jag är en väldigt social person och kan bidra med väldigt mycket bra för unive och min rp och jag är lung och hätsar inte upp mig så lätt jag tar steg för steg. jag kommer att vara aktiv mycket i servern . jag kommer bidra med bra rp social rp och rolig rp och bra scinarios jag kommer med att bidra med så så mycket som möjligt för att ha så kul och trevlig på servern som möjligt jag har också mycket erfarenheter inom rollspelande och kan även alla regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket noga RP och bra RP som möjligt på unive kommer att bidra till rolig rp och bra scinarios för allas skull och för min skull. kommer anstränga mig så jag kan få den bästa Rpn på servern som möjligt. kommer också bidra till mycket rolig rp och social rp och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara tänker bara på sig själv i ett scenario och att man inte ska vara självisk jag måste också tänka på hur andra upplever scinario!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en vän jag har också alltid velat spela Five M på en svensk server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka