Nekad Mike123 | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver0g

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198219642697/

Ditt Hex-ID: 11000010f75c749

Vad är din discord tagg? affe1111_

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: adwf.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det som jag använde mig utav var inte tilllåtet på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i min bil och så blev jag permanent bannad av xzclayz.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban för de som jag använde mig utav är inte tilllåtet, men jag har bara medlem och jag hade vart inne på en annan server innan jag gick in så jag hade glömt att stänga av dessa tredjepartsmjukvaror och jag var ba inne för att ha en rolig stund med vänner osv tänkte inte alls på att de som jag hade på var förbjudet på unive och jag borde tänkt till och stängt av de innan jag gick in på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans att jag inte ska göra samma sak igen och börja tänka efter mer vad jag gör och vad jag använder mig utav.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka till att man inte får ha allday på unive men hade helt glömt bort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer uppmärksam.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka