Accepterad Mike svärd | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike svärd

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https:/steamcommunity.com/profiles/76561199170727450

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? heltnaken#1745

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike Svärd. Mike växte upp i en medelklassfamilj med bra förutsättningar men pga av sin impulsivitet hamnade han snabbt i utanförskap i form utav droger och bråk. Mike gjorde hela resan med Soc, ungdomshem och familjehem. När mike fyllde 18 år började han jobba som säljare vilket i sin tur resulterade i att han fick uppnå framgång för att han var väldigt bra på att tala för sig själv. Han jobbade som säljare i ett par år och sparade upp sin ekonomi för att sedan öppna sitt eget företag där han gjorde sin förmögenhet. Mike gillar att hjälpa människor som har varit i samma situation som honom i yngre dagar då det ger honom glädje i vardagen. Mike är extremt streetsmart och älskar att prata med andra människor då utbyte av ord och erfarenheter ger honom glädje. Mike är en man som alltid håller sitt ord och brukar ofta refferera till uttalet "Mitt ord är mitt vapen". Mike AVSKYR lögnare och oärliga människor! Mike älskar att knyta nya kontakter för ett bredd kontaktnät ger alltid förmåner i form utav vänskap och förmögenhet i det långa loppet. Mike är en snäll person som föredrar att använda sina ord när det kommer till konflikter. Mike anser att våld är sista utvägen och skulle det gå såpass långt att Mike känner sig hotad och intryckt i ett hörn då ändras atmosfären i luften oerhört snabbt. Mike utnyttjar aldrig sin styrka när det kommer till sina tidigare erfarenheter av att hantera ett vapen eller sina nävar, men om det går såpass långt att det inte finns någon annan väg att gå, då är Mike den sista personen fienden i fråga hade velat ha efter sig. Han är inte skrytsam och föredrar att spela dum för att folk ska underskatta vilken styrka och intelligens han faktiskt besitter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag har vänner i staden och har hört väldigt mycket gott om allt som har med den att göra. Jag spelar ca 14h om dagen och har ca 5-7 timmar dötid på min andra server där jag är ledare för mitt egna gäng på ca 30 aktiva personer. Den andra staden är Engelsk och jag vill jätte gärna bryta av och bygga nya relationer samt vänner på en svensk server och då tycker jag Unive passar alldeles utmärkt utifrån vad jag har hört och sett med egna ögon. :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker alltid ge mina medspelare en rolig upplevelse genom att sprida glädje och skratt då jag jobbar som skådespelare och älskar att få andra på glatt humör! Humor och sarkasm är det jag lever för, så det passar mig alldeles utmärkt! Jag får glädje och skratt när andra finner det jag gör roligt eller underhållande så att RPa på svenska hade varit som handen i handsken för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja, kort och gott så kan jag väl säga att man alltid måste se situationen som en realistisk händelse och tänkte 1 extra gång innan man gör något impulsivt, för exempel: Har jag en pistol mot mitt huvud så är jag inte i en maktposition att ställa några krav, jag måste visa rädsla för mitt liv och lyssna på mannen som håller en pistol mot mitt huvud för gör jag något fel, så avslutas mitt liv och allt är över!

Hur hittade du Unive? Jag har hittat Unive via rekomendationer från bekanta vänner även från twitch där jag själv är aktiv titt som tätt! :) Jag blev godkänd i Förnuftberget men har efter många om och men inte valt att påbörja en karaktär där och istället gjort en ansökan här! :) Jag hoppas och väntar med glädje på besked från er, positivt som negativt. Tack för ni tog er tid och hoppas vi hörs snart! :) Mvh Kalle/Mike Svärd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka