Accepterad Mike ohne | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Mike ohne

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lorian

Vad är ditt discord namn? acem1ke

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mike ohne 2001-07-17

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tyst. cool. fattig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakgrund är jag var född i usa och växte runt bland vapen och lärde mig att enda sättet att bli rik är med kriminell och när jag blev 15 flyttade jag till Sverige därför min bror borde där och jag hade problem i usa och till sist flyttade jag in i unive och hittade några vänner och kan göra kriminella säker med. FRAMTIDSPLANER Jag vill ha många lyx och sport bilar och leva i spainen och ha roligt med familj och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jätte bra rp en rolig stund för unives medlemmar rolig scenario för spelarna och göra unive roligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om nån rånar mig ska jag hålla med på det så alla har rolig och så att de blir en bra rp oavsett om jag har bra saker

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har gjort de 1 gång jag viste inte att man fick inte sno bilarna och ja jag har lärt mig att jag ska aldrig göra de igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp vdm rdm ooc racism sexism till slut lal

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? bara därför jag e busig i rp är jag inte de i riktig liv

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka