- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 589 — Övrigt
Anledning: använder fusk menyer
Personal: Berra1213
Datum: 2026-02-07
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev avstängd efter att ha skickat en fuskfil. Jag förstår att detta ser allvarligt ut och att det kan uppfattas som att jag hade för avsikt att fuska. Däremot genomfördes ingen PC-check och jag använde aldrig filen i spelet. Jag inser att det var ett dåligt beslut att ens ha eller skicka filen, men jag vill förtydliga att jag aldrig använde några otillåtna program för att få fördelar.
Tar du ansvar för det som hände? ja. Jag tar ansvar för att jag skickade filen och förstår varför det väckte misstankar. Jag borde inte ha satt mig i den situationen och jag accepterar att mitt agerande bröt mot reglerna eller riktlinjerna.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att även innehav eller delning av fuskrelaterade filer kan skada förtroendet och leda till konsekvenser. I framtiden kommer jag att hålla mig helt borta från sådant och följa reglerna fullt ut.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans eftersom jag aldrig använde fusket och inte fick någon otillåten fördel. Jag förstår allvaret i situationen, tar ansvar för mitt misstag och är beredd att följa alla regler framöver och att jag varenda dag jag tänker på unive tänker på alla vänner som jag har fått gemom tiden jag har varit med i servern och hur unive har påverkat mitt liv och jag vill verkligen fortsatta spela unive i framtiden.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga bevis för att jag inte använde filen, men det genomfördes heller ingen PC-check som visade att fusket användes. Om det finns möjlighet är jag villig att samarbeta och svara på eventuella frågor kring händelsen.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja