Nekad ! Mike ohne | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Mike ohne

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Ditt discord namn: acem1ke

Ditt Hex-ID: steam:1100001392355a9

Vad för typ av beslut gäller det? pban indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom jag skickade en fil som innehöll fusk i en metagrupp. Även om jag skrev att man inte skulle ladda ner den, förstår jag att det fortfarande räknas som att sprida otillåtet innehåll. Dessutom var jag med i en metagrupp, vilket i sig bryter mot reglerna. Jag förstår därför varför staff valde att agera och ta beslutet att banna mig.

Hur är beslutet felaktigt? Åtgärderna togs troligtvis för att upprätthålla rättvisa och säkerhet på servern. Att sprida fusk, oavsett syfte, kan påverka andra spelare negativt och skapa en orättvis spelmiljö. Metagaming förstör också upplevelsen och bryter mot reglerna. Därför är det rimligt att staff agerar snabbt och tydligt i sådana situationer för att förhindra att problemet sprids vidare

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/loria/Downloads/imag1e.png Som du kan see står det download inte

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka