Accepterad Mike jr1 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike jr1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mike

Vad är ditt discord namn? mikebraa

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär föddes 2000 med sin bror vid namn Alex Svensson men det Neo (jag) inte visste va att Alex min bror va att han höll på med massa kriminella Saker tillexempel som att göra rån o till och med kidnappa han en gång en person o har varit med i kriminella gäng o i skjutningar. Men oftast när Alex kom hem från sin skolan så sitter mamma o gråter i soffan i vardagsrummet. men han tog hand om mig men mamma ville inte att jag skulle hamna på samma väg som han men Alex ville nästan det kändes lite så. men att se mamma gråta o gråta så mycket o slutade aldrig då bestämde jag mig för att inte bli likadan som min bror o lova mig själv o göra allt jag kan för att inte såra mamma som Alex gjort tyckte så synd om mamma. Men ändå fanns något intresse inom mig med det kriminella tyckte det va intressant o redan som liten hade jag intresse för vapen o sånt. men jag lovade men kanske inte skulle kunna hålla det jag lovar för att jag kanske hamnar fel folk grupp o hamnar fel genom att jag hänger med dem eller börja göra kriminella saker självmant vad tror du hur det gick med Neo hur slutade det höll han det han lova eller inte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en god o bra rp på servern o försöka skaffa wl jobb och då också hålla dem öppna så mycket jag kan i vara aktiv så mycket som möjligt o skaffa nya vänner o ha scenarion fast jag e medlem så tycker jag att man kan ha roliga scenarion utan att va kriminell o funderar kanske på bli de senare men kommer bidra med hålla mycket wl jobb öppna o bra rp still servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara spela för sin egna vinst i scenarion o bara tänkte på sin vinst av delen o även spela för deras rp o deras scenario och kunna ha en rp till deras vinst också o bara inte en själv.

Hur hittade du Unive? via vänner
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top