Accepterad Mike.Devon | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike.Devon

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mike

Vad heter du på discord? Mike.devon

Ange ditt födelsedatum 1 December 1994

Beskriv din dagliga aktivitet. Arbetar måndag till fredag mellan 08.00 - 17:00, därefter brukar jag sitta online från klockan 18.00 till 01-02.00 tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag tror inte att jag har varit bannad tidigare, ifall jag har så kan det nog ha varit endast 1 gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hjälpa och underlätta besluten till Helpers samt hjälpa till med att hålla servern i ordning och reda.
Det som innebär då är att man ska ge ut varningar i OOC när man ser att andra spelare missköter sig, tex slåss vid piren eller i sjukhuset.
Man har rätt att banna i högst 1h men då krävs även att man har bevis som stödjer beslutet man har tagit.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag märker att mycket lall sker på nätterna när jag är aktiv och tyvärr finns det inte många helpers/SV's tillgängliga den tiden jag är inne. Jag vill hjälpa till att hålla igång det roliga.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tex, att ressa sig själv eller en vän i ett scenario som man håller på att förlora. Det är helt fel att göra och att man använder sina förmåner till sin egna nyttja.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka