Accepterad mike.516 | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mike.516

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Ditt discord namn: mike.516

Ditt Hex-ID: 11000016d210b50

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim + pris ökning

Vem/vilka tog beslutet? william.9.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att han valde att dra in min krim då jag ställde mig upp och hoppa in i min bil när jag hade vapen mot mig! Det var jätte dumt beslut av mig men tänkte inte riktigt helt klart i det scenariot men jag tänkte inte att de skulle bli åtegärder så direkt för jag ville bara in i min bil, Men nu i efterhand förstår jag att det var jätte dumt beslut och att de 100% är mitt fel ångrar mig jätte mycket och det kommer inte hända igen om jag skulle få en extra chans att visa att jag verkligen kan ha en bra rp som e rolig för båda parterna

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker ej att det är felaktigt då det var mitt fel från första början att jag fearrpa jag ångrar det så mycket och kunde gjort ett mycket roligare scenario för både parterna och jag förstår verkligen att jag gjorde fel och hoppas verkligen att ja kan få en andra chans o visa vad jag går för

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan inte ladda upp bild här men kan skicka det i pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka